07 november 2009

Personlig almanacka för 2010







Vet att jag nämnt för länge sedan att jag funderade på att beställa en personlig almanacka. Men det blev aldrig av då. Men nu när det snart är ett nytt år så passar det utmärkt att göra slag i saken. För 275kr ink frakt och allt så får man utforma sig alldeles högst personliga kalender. Man har chans att påverka det mesta vad det gäller utformningen och nytt för i år är att man kan lägga till alla födelsedagar. Dessutom kan man lägga till födelseåret på alla personer och spara så att åldern upptateras från år till år, för kommande beställningar.

2 kommentarer:

ROOM AND SERVE sa...

Dessa är superfina!

Lotta sa...

Nu har jag äntligen beställt en egen till mig i dag efter att ha suktat efter dem i flera år. Det blev en rosa med fågeln på. Så nu längtar jag tills den dimper ner i brevlådan!