29 april 2010

Ett kort från en mor till en dotter

Igår fick jag en beställning på ett grattiskort från en mor till sin vuxna dotter. Kort om tid hade jag på mej och stressigt var det. Men jag hann i alla fall få ihop ett kort....phu!
Däremot var beställaren tveksam till om texten skulle passa eftersom kortet var till hennes dotter. Ärligt talat blev jag lite förvånad över detta -jag tycker att även barnen har en speciell plats i ens hjärta. Eller vad tycker ni? Men men....det ordnade sig till sist i alla fall.
............
Blommorna är monterade på 3d kuddar och färglagda med stickles (glitterlim).

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh, så fina kort du gjort på sistone! Jag håller nog med dig; texten passade jättefint och jag skulle bli väldigt glad om jag fick ett kort med sådan text från min mamma. :-) Jag hoppas du och din familj får en riktigt fin valborgsmässoafton!
//Gunilla