16 december 2013

Buzzar Vanish


Har sett vanish stå på hyllorna i matvaruhandeln och även hört de som sagt att det är bra. Däremot har jag inte kommit mej för att testa själv. Inte förrän nu när jag blev utvald att delta i buzzadors kampanj för Vanish. Trodde att det skulle komma en liten provpåse hem i brevlådan när jag anmälde mig, men det var en rejäl laddning som kom. Så både jag och de i min omgivning har haft möjlighet att testa och se vanish positiva egenskaper som fläckborttagare. Man kan gnugga pulvret upplöst i lite vatten direkt på fläcken, tillsätta lite i den vanliga tvättmedelsdoseringen, eller använda den i sprayform.

Den rosa är den traditionella fläckborttagaren och finns både i pulverform och som spray.
Den vita tar också bort fläckar men håller även kläderna vita.
Den gröna tar också bort fläckar men dödar dessutom 99,9% av bakterierna. (bra att tillsätta i tvätten när man tvättar ex sängkläder och handdukar när det går magsjuka osv)

Mitt omdöme är att jag är mycket nöjd. Den håller vad den utlovat och alla fläckar jag testat på hitintills har den klarat av:)

Inga kommentarer: