21 maj 2008

Cyberpyssel 9-11 maj


9-11 maj var det cyberpyssel på pyssel.net. Hade fullt upp den helgen med kalas och konfirmation mm. Men två bidrag hann jag få ihop. Det ena bidraget blev en layout som jag plockat fram material till tidigare men inte kommit mej för att göra. Utmaningen bestod i att scrappa med HelenaNs fina LO som inspirationskälla – lifta, CASE:a eller inspireras av detaljer, fritt för egen tolkning. Å såhär blev min egen tolkning.
(Kom på en 4:e plats av 20 bidrag)


Mitt andra bidrag till en av cyberpyssel tävlingarna. Utmaningen bestod i att göra ett monokromatisktkort – dvs. gå i en färg, t.ex. olika bruna nyanser. Man fick inte blanda in andra färger än ytterst få svarta och/eller vita inslag.
(Kom på en delad 7:e plats av 39 bidrag)

1 kommentar:

MammaC sa...

Jag bara ÄLSKAR kortet med hästen på! Så fint med en färgnyans.
LOn är också så härlig. Du hittar alltid det där enkla, stilrena som blir så underbart att kortet inte försvinner i dekorationer och annat.