06 juli 2008

Öppethus på Scraphuset

I Torsdags kväll hade Anette på Scraphuset http://scraphuset.se/ öppet mellan kl 18:-21:00.
Självklart befann jag mej på plats och inhandlade lite små saker som alltid är bra att ha på lager brazzill, gluedots, fotofix osv.
Dessutom passade jag på att köpa en förpackning knappar för att utmana mej själv lite, är så dålig på att använda mej av det. Men kvällens bästa inköp blev dessa underbara clerstamps från prima. Som jag hoppas och tror att jag kommer att få stor glädje och användning av.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jävlar vad fina stämplar! *vill ha*

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Ja du vet ju hur mycket jag älskar de stämplarna.
men vännen... så fin din blogg blivit!!

Teres sa...

Förstår att stämplarna väcker "ha-bergär" för de är sååå fina.

Jajemensan jag har gjort ett försök att piffa till bloggen något. Det är däremot inte så jag vill ha det, utan mer ett försök att lära mej hur man gör.

MammaC sa...

Ja och jag ser fram emot att se hur du använder stämplarna också...