16 juli 2008

Österlen är bara så vackert

Idag ställde vi väckarklockorna och klev upp i gryningen (tja..7:30 da). Dagen började jobbigt. Hade sovit oroligt och andra omständigheter gjorde så att jag kände mej så skör. Men efter lite pysselshopping på Pema så förbättrades allmäntillståndet mitt. Fortsatte vidare till Kivik för att besöka en sommarstuga där vi blev bjuden på bla. god mat. Gjorde även mitt första besök på Kiviks marknad och till min stora lycka fanns där ett scrapbookingstånd. Så nu är jag lycklig ägare till 20 promarker pennor. Österlen är bara så fantastiskt fint och det var så charmigt att bara åka kring där och kolla. Besökte havet och blev besviken på att det var sååå kallt. Men vår dotter trotsade detta och tog sej ett dopp.

Igår tisdag så tillbringade vi hela dagen åt shopping. Vi var bland annat på panduros outlet butik, center syd och i Malmö City. Inhandlade pyssel, heminredning och barnkläder. Spanade även i Öresundsbron och turning torso.

Inga kommentarer: