12 augusti 2008

Waterfall Card







Fått en beställning på ett bröllops kort som måste postas i morgon så det hinner fram innan helgen. Valde att testa en helt ny teknik "Waterfall card". Inspiration till kortet hittade jag här: http://www.youtube.com/watch?v=US4hS0svDow&feature=related Det var trixigt till en början att komma på hur måtten skulle räknas om till cm. Följde de mått jag förstod och i övrigt gjorde jag som jag själv tyckte blev snyggt. Pappersremsan som man drar neråt för att bilderna ska ändras lämnade jag tom. Beställaren får själv skriva sin text där.

9 kommentarer:

MammaC sa...

WOW, vilken häftig teknik! Så snyggt!

Sofias blogg sa...

men åhh så häftigt!!! Lo'n här under var ju oxå helt lovley!!

Helena Påhlsson sa...

wow så fint ... måste nog prova ett sånt en dag...

Örnen sa...

Läckert!!

Unknown sa...

Hei Terese!

Så nydelig kort, og wow så mange vakre LO`er du lager! Nydelig detaljer og farger!!!
Virkelig en inspirerende blogg!

Takk for besøk og hyggelig kommentar i min blogg!

Mail er på vei til deg! ;o)

Klem,
Jorunn

Anonym sa...

Jättefint bröllopskort! Har varit sugen på att göra ett waterfall-kort länge och nu blev jag ännu mer inspirerad! :D

Anonym sa...

Vilket superfint kort...det måste jag prova på! Just den där stämpeln har jag också...och den passade ju bra till detta kort!:D

Tack för inspirationen!

Glimmis sa...

Men hallå!!! jösses vilket fint... å vilken rolig ide. Lägger det på minnet för framtida behov.

//Erica

Tinto sa...

OMG vilket grymt kort! *imponerad*

Bildserien var ju underbar till temat också, med kärleken som växer!