20 januari 2009

40-årig snickare


5 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Åh vilket härligt kort och den lilla snickaren är bara för söt!
Snyggt med rivna kanter ;-)
Kram/Mia

Kicki sa...

Supersnyggt kort!! :-)

Du, Teres, jag har ngt åt dig att hämta i min blogg.
Jag vill ge den till dig, för jag tycker att du är sååå inspirerande!

kram

Anonym sa...

Det fick du ju till bra vännen. Så passande med brads som ser ut som skruvar till en snickare.

Glimmis sa...

Fint inlägg jag fick igår. Tack.

Jag tänker på dig ofta och hur det går. Som min vän Mia så klokt har på sin msn just nu "Lycka är ett val inte ett tillstånd" (ursprungligen från Mia Törnblom som BTW har föreläsning i umeå under våren, rekomenderas). Värt att tänka på ibland hur vi väljer att förhålla oss till saker som händer. Det är den kunskapen/insikten som har varit vändningen för mig och är fortfarande i många situationer, att jag har ett eget val. Rekomenderar varm Kay Pollaks bok att välja glädje, helt underbart provocerande och fullständig ögonöppnare.
Jag vet, pissigt att höra när man mår som sämst. Jag vet det så väl men det är bara du och ingen annan som kan ändra ditt liv.

Kram på dig

Glimmis sa...

oförskämmt av mig å inte kommentera kortet (som ju faktiskt kommentarrutan är till för eg... *fniss*)

Kortet är jättefint, börjar få slut på varierande kommentarer på dina alster för de är alltid jättefina.

Kramen //e