29 januari 2009

Dagens tyginköp



Drömmer ofta om att sy mer med min symaskin än vad jag gör. Men tyvär kan jag inte påstå att det har känts som "min grjej" i och med att jag vill att allt ska gå så snabbt. Men kärleken till alla underbara textilier som finns är så stark så jag måste ge det en chans i alla fall. Får sy något riktigt enkelt som jag känner att jag klarar av. Det här kom jag hem med idag efter ett besök på NBC (nolaskogs bistånds center). Kronan har jag lagt på tyget för att få en känsla av hur stor mönstren är. Överst massa stormönstrade tyger i härliga färger och på nedre bilden brunt, blått och vinrött manchester tyg. (klicka på bilderna för att se de bättre)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste bara fråga, heter det inte Nolaskogs BiståndsCenter?

Teres sa...

Jo det gör det, ändrar genast.