21 februari 2009

Pysselträff hela dagen

Det var riktigt länge sedan jag hade möjlighet att delta på någon av high coast scraps månadsträffar, vilket jag verkligen saknat. Men så idag var det pysselträff tillsammans med årsmöte och jag hade möjlighet att delta. Det var så kul och inspirerande att träffa alla andra goá pysslare igen. Så förutom att spana in alla andras projekt, äta, fika, sitta och surra så gjorde jag även två layouter och ett kort. (Bilder på mina alster kommer under morgondagen)

Otroligt duktiga Annica demonstrerade lite pysseltekniker och visade upp sina alstrade saker. Älskar hennes sätt att alstra saker. De är så fantastiskt fina och med så mycket känsla att man kan inte bli annat än stum av beundran. Ta en titt själv hos Annica så får ni se!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var så otroligt roligt att få träffa dig igen, vännen! Vi träffas snart igen :)
Kram,
Helena

Teres sa...

Jajemensan. Nu jobbar inte sambon skift heller så det behöver krocka med det:)
Kram

Anonym sa...

Härligt! *kram* Då kanske vi ses både på månadsträffen o även på helgträffen om du orkar.

Annica H sa...

Tusen tack för dina snälla ord! :)
Du är fantastiskt duktig själv!
Dina alster från träffen är superfina!
// Annica H