28 maj 2009

101 nya idéer

Älskar att läsa inredningstidningar och har provat de flesta svenska tidningarna. Den som faller mej bäst i smaken har under flera års tid varit "Allt i hemmet". Så nu hoppas jag på att deras nya tidning 101 nya idéer ska vara lika bra. Beställde hem första tidningen och tidningen därpå med julpyssel som kommer ut i november. Vill du också beställa så gör du det här.

(Dagen efter hade jag mitt första nummer i postlådan:) Det negativa var att det tillkom porto på 35kr vilket inte framgick:( Så det blev ett dyrt nummer helt plötsligt 94kr. Så jag rekomenderar att köpa den direkt i butik. Kan visserligen ha blivit något fel vid min beställning och jag ska kolla upp saken så snart det blir vardag igen)

2 kommentarer:

Rosario sa...

hej och tack för tipset, jag är intresserad av inredning, men bara lite, tycker det är svårt med det.

Elfgren sa...

Åh vilket bra tips! Jag älskar inredningstidningar och tips!