13 juni 2009

Åh vilket härligt magasin


Igår köpte jag med mig senaste numret av det danska magasinet "Jeanne d´Are Living". Så underbar tidning med så otroligt vackra bilder att inspireras av. Romantiskt, gammal, lantlig stil som jag fullkomligen älskar. Tidningen finns inte att köpa i kiosker, på macker osv utan enbart i vissa inrednings butiker. Här finns en lista på vilka som säljer dem.
.......
Önskar bara att jag hade ro att sitta still och läsa den nu, men idag är det lite annat som händer här hemma. Så jag packar ner den i min resväska och tar med mig till fjälls istället. På torsdagskväll bär det av mot fjälls för att sedan fira midsommar i bla Fatmomakke:)

1 kommentar:

Diana sa...

Mina fiiiiiina bunkar är av märket Rosti och kallas för Margretheskålar. De är verkligen jättefina, så jag rekommenderar dem :)