27 juni 2009

Ursäkta röran

Har bestämt mej för att dela upp min kategori "Kort" i flera olika delar, exempelvis grattis kort till vuxna, barn, kärlek, jul, student osv.

Självklart så är det många kort som skulle kunna passa in under fler kategorier. Men jag har valt att lägga varje kort endast i en av mapparna utifrån vad jag hade för tanke med koret när jag skapade det.

Men det tar sin lilla tid att ändra om och det kommer att se lite struligt ut en tid framöver. Men förhoppningsvis blir det lättare att hitta sedan när det är klart.

1 kommentar:

ScrapMi@ sa...

Tjoo hoo i sommarvärmen!

Rusade upp ur poolen för att ta lite solskydd o hamnade här hos Dej måste ta några pausar ifrån solen emmellanåt men jag njuter i fulla drag av ljuset o solen!

Åhhh städar Du i kategorierna....jag funderade på det ett tag oxå men insåg vilket jobb det var så det har inte blivit av ännu =)

Passar på att önska Dej en härlig fortsättning på sommaren....nu tar jag lite sommarledigt från bloggen!

Vi ses!
Sommarkramar från Mia