11 februari 2011

Kort i ljuvliga pastell färger

För att komma igång med ett beställningskort till en liten tjej så valde jag att anta scrappaLoss månadsutmaning. En skiss ritad av duktiga Webbmosterhelene samt att använda sig av tre utvalda färger- pastell gul, turkos och rosa. Här hittar ni utmaningen.
.............
Tycker det var extra skoj att göra detta kort med tanke på att det var länge sedan jag sydde med symaskinen på ett kort, stämplade och embossade på akvarell papper och målade med distress ink refiller.

4 kommentarer:

MammaC sa...

Så fint och färgerna får mig att längta till vår och påsk.

Anette sa...

jättefint!
jag har tänkt många gånger att jag ska låna hem min mors symaskin (som bara står och tar plats hos henne ändå) för att använda att sy på kort med, men det har ännu inte blivit av. tycker det blir så himla fint när jag ser andra använda det... :)
superfina färger!


Kram

Kristine sa...

Tusen takk for flott kommentar i bloggen min :)
Du har en kjempe fin blogg, og lager masse flott :)

Ha en flott dag :)

MOKKASIN sa...

Vad duktig du är och vilka fina saker!

Tack för din rara hälsning hos mig!
Kram Sofia