08 september 2011

En lysande idé












Det var länge sedan jag för första gången såg lampor i denna stil och tänkte att en sån vill jag göra. Men dom rätta skärmarna har inte dykt upp förrän nu. Men så idag fann jag tre stycken som ska få sig en rejäl makeover. Det är mer tidskrävande än jag trodde att få bort allt tyg men skam den som ger sig. Sedan är tanken att jag ska spraymåla dem, köpa snygga stora glödlampor och tygbeklädda sladdar.



Vad tror ni?..... Kan det bli nåt? eller är det bara galet?


Själv vet jag bara att jag måste prova att göra en för att det verkar skoj. Har ingen plan alls för vad jag ska ha dem till;) Men tanken på att det vore snyggt att sätta upp alla tre tillsammans i grupp och i olika höjd har slagit mej. Tja, jag återkommer när jag grejat klart.

1 kommentar:

pysseliten sa...

JA GÖR DET det kommer bli super fint :) Kontakt papper köper du på coop eller krauta eller en coloramabutik .Kul att du hitta in till mig .