29 november 2011

Måste julgardiner vara röda?




Jag har levt största delen av mitt liv i tron om att alla julgardiner måste vara mer eller mindre röda. Galet va!? Visst är det fint med röda gardiner och jag har själv tunga röda öljettgardiner som hänger i ateljén som jag gillar massvis. Men i tv rummet ska testas något nytt i år. Har beställt vita gardiner från ellos i krinklad polyestersatin som jag hoppas jag blir nöjd med. Tanken är att tv-rummet i första hand ska gå i vitt och silver i år. Medans sambon som är av en annan åsikt får behålla dom traditionellt röda gardinerna i köket (i år i alla fall;)).


Däremot är jag sent ute men har beställt gardinerna med expressleverans så jag hoppas dom kommer så snabbt det bara går. Vill göra julfint nu! Har du börjat julfixa där hemma?



Inga kommentarer: