27 april 2008

Alster från pysselträffen

Den 19-20 april var det pysselträff i Örnsköldsvik. Det var den nystartade föreningen HighCoastScrap http://www.highcoastscrap.se/ som anordnade träffen.

Det var ca 60 personer som samlats för att pyssla och ett gäng butiker fanns även på plats.
Träffen var jätte bra anordnad och vi fick en underbar helg tillsammans. Dessutom fick jag även en hel del pysslat och även shoppat....kanske lite väl mycket shoppat......om det nu kan bli det ;)
Här kommer några av mina alster som jag gjorde till de roliga utmaningarna.


En Layout med ett speciellt scrapkit som fanns att beställas i samband med träffen. Underbara Basic Grey papper och fina dekorationer. Fotot har jag fått av min bästa vän och var jätte kul att få scrappa, tack:) I denna tävling röstades en vinnare fram...........och det blev jag.....*Såååå glad*


Vinsten blev ett underbart paket från scraphuset som går i svart och vitt. Papper och dekorationer som kommer väl till pass.



Den här layouten gjorde jag till utmaningen som hette "Lo med motivstämplar".


En layout efter skiss.



Ett kort gjord efter en skiss. Här vann jag två fina kit från reprint.




Denna utmaning bestod av att göra ett tack-kort.

Ännu en vinst. Denna gång från Weralena.

Ett kort till en snabbutmaning.


Ett kort till en utmaning där man skulle göra ett kort utan att använda sej av stämplar. Såhär blev mitt resultat.
På detta kort vann jag en fin vinst från papper och sånt.



Köpte lite papper från underbara maja design som jag använde mej av till detta kort, ett snabbutmaningskort.


Så jag är nöjd med vad jag hann åstadkomma under dessa dagar. Å att jag sedan vann priser på fyra av mina alster gör mej alldeles rörd av lycka.

3 kommentarer:

MammaC sa...

Superfina saker men de var ännu finare i verkligheten. Och priser är också alltid härligt.

Teres sa...

Ja att vinna priser på fyra av mina alster känns ju nästan ofattbart skoj.

Anonym sa...

men guu vad fina saker. Så roligt det måste vara att vinna :-)