14 juni 2008

Full rulle

I veckan har det varit fullt upp. Så det som jag har pysslat har jag totalt glömt bort att fota. Gjorde bland annat ett Grattis kort till en 30 åring och ett kort till en 5 åring som hade barnkalas idag. Lillbruden min var även på kalaset men klagade på att hon frös när hon kom hem och att hon ville sova. Kollade febern och mycket riktigt det var som jag befarade dvs hög feber 39,6 grader. Synd bara att den skulle komma idag när hennes kusin kom på besök och skulle sova över för första gången. Men hur som helst har det gått bra och nu sussar båda så sött. Ska snart lägga mej i sängen själv och läsa en bok. Det var länge sedan sist jag läste en bok så nu är det på tiden. Jag är helt klart en periodare på att läsa böcker. Trevligt när jag väl gör det. Men det svåra är att hitta tid till det då jag inte är för trött.

Inga kommentarer: