15 juni 2008

Organiseringsutmaning

Har ikväll antagit en organiseringsutmaning på forumet http://forum.pyssel.net/ . Denna veckas uppdrag bestod i att ta foton av sin pysselvrå. Så man har före och efterbilder så man verkligen ser förändringen. Sedan gällde det att städa undan det som inte hörde dit. Dessutom pyssla till en Pysselbok/Idébok som man kan använda både under denna utmaning och under sitt kommande pyssel. I den skriver man upp sina önskemål och planer för sin pysselvrå. Hur man vill att den ska se ut. Vad man behöver hjälp med. Vad man har för styrkor och svagheter när det gäller att organisera. Sedan är det fritt fram att få och ge tips, ideer och få inspiration.

Min pysselvrå består av en pysselhörna och en datahörna. Här kommer före och efterbild på min datahörna. Å ännu finare kommer det att bli när jag får min nya platta dataskärm av bästa vännen i skåne. Dessutom ska det upp något snyggt på väggen till höger om skrivbordet. Den fånigt lilla almanackan åkte snabbt ner. Bilder på pysselhörnan kommer så småningom. Det krävs lite mer arbete där för att råda bot på det enorma kaos som råder för tillfället.

Före:
Efter:

1 kommentar:

MammaC sa...

Oj vilken rolig utmaning. Jag ser fram emot att se förändringarna i din hörna.