14 september 2008

Bonustävling 3

Den utmaningen bestod i att skapa utifrån en lista med tio pysselsaker där man endast fick välja tre saker. Sedan gällde det att ersätta de tre sakerna man valt med annat pysselmaterial så att nästa person på listan fortfarande hade tio saker att välja bland.

Såhär såg listan ut som jag fick.
01. Garn
02. Band med mönster på
03. Paljetter
04. Minst fem utstansade figurer (bokstäver räknas ej)
05. Pärlfloss
06. Punchinella
07. Formklippt(a) foto(n) och/eller motiv
08. Bling i någon form
09. Handgjorda stickers
10. Krympplast

Jag valde att skapa med: Paljetter (tre stycken röda lägst upp till höger), Formklippt motiv, Bling i någon form (Tre bling prickar i paljetterna + några blingande glitterlim prickar nedanför paljetterna också.
(Kortet har jag skickat som sista kort ut i födelsedags-swappen jag deltagit i)

3 kommentarer:

Kicki sa...

UNDERBART höstkort!!
kanonfina färger och snygga dekos!!

~Kicki~
http://blogg.aftonbladet.se/8948/

Anonym sa...

Superfint kort.

Fråga: det rutiga pappret, äör det vanligt anteckningsblock som du inkat lite eller scrapp-special?

Teres sa...

Det är en stämpel av Jenny Sandberg. Som jag stämplat på ett vitt papper och sedan valde att färga in med fluid chalks.