02 september 2008

Turkost och bubelgummsrosa

Som jag tidigare berättat älskar jag vitt och skulle vilja måla om alla våra möbler vita. Men när jag stod där i färghandeln med färgproverna i min hand så insåg jag att varför måla allt vitt när det finns så ofattbart många kulörer att välja bland. Det var inte lätt att välja. Men dessa två kulörer fick följa med mej hem. Jag riktigt längtar till jag får sätta penslarna i den turkosa och bubbelgummsrosa färgen. Nyfiken på vad jag ska måla?......hihi kunde väl ana det ;)
Den turkosa färgen kommer jag att använda på en byrå tillsammans med vitt och tripptrapp stolen kommer att bli härligt rosa. Lägger upp före och efterbilder så snart jag har målat.

1 kommentar:

I ett litet hus sa...

Ska bli kul att få se vad du kommer hitta på med de läckra färgerna!

Tack för söta kommentaren inne hos mig, det gjorde mig så glad!

Kram