13 oktober 2008

Stor pysselträff i Örnsköldsvik 11-12 oktober




Nu är pysselhelgen i Örnsköldsvik över och jag har försökt att sova om mej lite, bearbeta alla nya intryck.... alla nya fina alster jag sett, all inspiration som fullkomligen flödar, alla goá pysselmänniskor jag träffat, allt fint som jag sett i scrapbutikerna som sålde på plats mm. Hade så kul och fullt upp med pysslandet så jag tog mej inte ens tid till att fota förän sent på söndagen då sista röstningen pågick och alla var borta från sina platser. Nåja ni får hålla till godo med de få bilder som faktiskt blev tagna. Galet kul var det i alla fall och jag är mer än nöjd med det jag hann åstadkomma under helgen.
..........
Är så otroligt tacksam över pysselkommitens engagemang och planering av dessa träffar. Så inför denna träff kände jag att det satt på sin plats med en liten present till brudarna. (Helena, Malin, Anna, Kicki, Biggan) Hade i förväg införskaffat presenter för den summa jag hoppades de andra pysseldeltagarna ville vara med och dela med mej. Sedan visade det sej att jag fick in några tior mer än jag beräknat så jag åkte in på affären och kompletterade presenterna med några små mörka chokladkakor. Tyvär fotade jag aldrig dessa presenter. Men de bestod i alla fall av hjortron eller rabarbersaft i gammaldags flaska, eucalyptus och pepparmynts honung i fin burk med gammal känsla, godisstrut med kola, lösvikts te med olika smak + 2 små chokladkakor allt förpackat i cellofanpåse.
Tack allesammans för denna fantastiska helg och hoppas vi ses snart igen:)

3 kommentarer:

Kicki sa...

Så duktig du är, jag tog inte ett enda kort!!
Passar på att kika på foton i din blogg!

Så otroligt roligt vi hade i helgen!!!
Fick "merkänsla", vill på pysselträff igen....
Du ska inte till Hörnefors? ;-)

kram
Kicki

Glimmis sa...

Hej hopp!

Ja vilken skön helg! Vill oxå ha mera.. ;)
Vilken underbar ide förresten att samla in till de som annordnat, bravo! Jag är övertygad om att de uppskattade det!
Grattis till alla vinster, jag blir så imponerad att du han vara med på så många tävlingar. Jag ides liksom inte, det vara bara kul att pyssla. Och ett STORT tack för stämpeln, underbart! Tack snälla.
Nu får du ha en skön vecka så hörs vi något mera!

Kram/e

Anonym sa...

TACK Teres för ditt engagemang o för din härliga personlighet.

DU är otroligt omtyckt och uppskattad ska du veta.

TACK för att du överraskade oss i pysselkommittén med en gåva - det värmde otroligt mycket och vi blev väldigt rörda över er/din omtanke!
Många kramar, Helena