15 januari 2009

Tack Hozzan

Jag har inte ens haft min blogg ett år och har redan fått massvis med fina utmärkelser. Denna kom från Hozzan. Tack snälla! Det gör mej jätte glad och jag känner stor glädje över de som väljer att följa min blogg. Extra kul tycker jag det är när ni lämnar en kommentar innan ni går.


Detta är “kriterierna” för denna award!
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!
............................
Återkommer med länkar till de 8st jag väljer att skicka denna vidare till.

1 kommentar:

Hozzan sa...

Det var så lite så att tacka för.Denna award är du väl värd att få.
Hozzan