01 februari 2009

Scrappa enkelt


Har haft otroligt svårt att scrappa layouter eftersom mina egna krav varit så höga. Det har gjort att det varit oerhört energi krävande, tidskrävande och lett till att det inte blivit mycket gjort. Så för att kunna minska på mina egna krav och känna glädje i att göra layouer så har jag nu valt att försöka scrappa några enklare layoter. Vilket har varit befriande, roligt och gjort så att foto högen börjat minska. Denna layout är oerhört enkel och gick jätte snabbt att göra. Mönsterpapper, foto med fotomatta, några blommor och en journalingruta....klar! (Ska skriva tjejernas namn ovanför rubriken "Vänner" men har valt att fota den före)

1 kommentar:

Anonym sa...

Har själv samma problem med mitt scrappande, därför har jag endast gjort det digitalt fram tills att jag nu vill ta tag i det och lära mig mer. Har du några bra tips så tar jag jättegärna emot dem! Såg fler av dina LO's jättefina verkligen!

Ha de!
M