02 februari 2009

Zoo i Köpenhamn

12 st foton på första layouten.
14 st foton på den andra layouten.
16 st foton på den tredje layouten.
15 st foton på den fjärde layouten.
Besöket på zoo i köpenhamn resulterade i massvis med foton på alla djur. Men för att hålla antalet layouter nere så valde jag att skära ner korten till 6,5 x6,5 cm eller 6,5 x 10 cm. Satte fast dem diagonalt för att få plats med så många som möjligt och fyllde ut resterande utrymme med diverse pappersspill. Alla foton dvs 57 st fick på så vis plats på fyra stycken cardstock sidor i storleken 30 x 30.

5 kommentarer:

Ewonne sa...

Mycket smart!!! Och de ser jättebra ut också ♥

Glimmis sa...

"Gud i London" som min syster brukar säga, Teres vilken underbart galen ide som blev hur bra som helst. Jag älskar dem!!

...ja.. har tappat ord för vilken bra ide!

Kramiz //e

Anna sa...

Fanken vilken bra idé! Snyggt blev det ju också, på köpet! :D

Hoppas det är ok att jag härmar lite? :)

kram
Anna

Lillasyster sa...

Wow vilka underbara layouter.

Måste verkligen låna den här idén till mina resefoton när jag kommer så långt i mitt scrappande.

/Ann-Charlotte

Anonym sa...

Smart! Detta lär jag ta fasta på :)