09 mars 2009

Sagolikt vacker



Deltävling 1 hos Hildas rum bestod i att göra en layout utifrån bingobrickan. En rad (lodrät, vågrät eller diagonal) och använda det som står på den valda raden.Utöver det fick man lägga till vad ni ville. Dessutom var veckans bonusprodukt är Nabbipärlor som gav 5 extrapoäng.
(jag valde att utgå från diagonala raden från översta vänstra hörnet och ner till nedersta högra hörnet)


Dessutom kan jag glatt berätta att jag kom på en andra plats. Tjohhooo!!! :)
(Så total summan min blev efter vecka 1 blev deltagande 15 p, nabbipärlor 5 p och andra platsen gav 20 p = 40 p)

2 kommentarer:

Kicki sa...

Sååå vacker!!
Verkar vara en superhärlig tävling!!

ScrapMi@ sa...

Åhhh vilken fin LO....mycké dekorationer men ändå stilren helt i min smak!!!!!

Och grttis till 2:a platsen....bra jobbat!!!

Ses vi till helgen?? Hoppas det =)

Ha det gott//Mia