12 mars 2009

Yngsta brorsans första kort

Igår blev jag riktigt förvånad när yngsta brorsan ringde och frågade om han fick komma hem till oss efter skolan och göra ett kort. Självklart fick han det! Blev riktigt imponerad av hans kreativa talang och hans enorma tålamod. Han var minst sagt noga med färgläggningen av motivet och det är omöjligt att se att det är hans första motiv som han någonsin färglagt. För att underlätta upplägget på kortet så valde han att lifta ett kort som jag hade liggandes framme. Jag tycker slutresultatet blev jätte fint och jag är övertygad om att även mottagaren kommer att tycka detsamma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fantastiskt fina kort du gör! Jag blir så sugen på att prova stämplar. Det är ju så fint, men jag tror inte jag kan färglägga dem lika snyggt som du i så fall.